Friday, February 5, 2010

funFUNfun

Hei og hopp!
Har hatt en sykt bra kveld! Ashley, Dakota og jeg dro først og spiste digg sandwich på Quiznos, for så å dra videre til basketballkampen på skolen. Det var Davis vs. Viewmont, som er vår største "fiende". En sinnsykt spennende kamp, vi lå under med to poeng når det var 3.1 sekunder igjen, men fikk hentet oss inn igjen og vant femte periode 51-47. Vi ropte og skrek og hoiet og heiet, og for dere som kjenner meg, dere vet jo at jeg kan bli over middels ivrig, så jeg står der og skriker og heier som en annen psykopat som har rømt fra Veum sykehus. Hadde det sykt moro, og etterpå kjørte vi rundt og sang/skrek til "You Belong With Me" med Taylor Swift. Ha ha, det var så moro, vi lo og lo og lo. Vi har bestemt oss for å gå på hver eneste kamp fra nå av, neste kamp er allerede på tirsdag, jippi. Skal begynne med middag, kamp og kino/hjemmekveld med film! Kommer til å bli veldig koselig, og snart satser vi på å få til et skikkelig slumber-party med bare jenter og masse junk og filmer og sånn :) Gleder meg!
Og vet dere hva, nå har jeg endelig fått ut finger'n og tatt bilde av disse vennene mine da! Nå fortjener jeg jo nesten en pris.




























Cheerleaders, true high school spirit














GO DAVIS DARTS!














Ashley, Dakota & moi














KOKKOS

















og her er dagens lille "amerikanske"... Hva i alle dager er greia med popcorn på DO? Hallo, er ikke rart de er feite når de drar med seg MAT inn på toalettet. Nå skal ikke jeg komme her og si at vi nordmenn er de tynneste i verden, men vi vet i hvertfall at MAT; dét tar vi ikke med oss på do! Disse folkene er rare, hva er det jeg har funnet på?

I dag er det femten dager til jeg blir atten, jippi!


xo, ingvildla