Thursday, February 18, 2010

TO DAGER, OMG

Oi da, nå har jeg ikke blogget på to uker! Hva er det jeg egentlig har drevet med? Vet nesten ikke selv, jeg. Tiden bare flyr liksom, har jo vært her i seks måneder, har fire igjen. Har hatt lekser, jippiiiiiiii, og så har jeg begynt på lacrosse! Det er blodmoro, elsker det! Trener to timer hver dag og får følelsen av håndballen igjen. Husker dere den forbannede oppkjøringstreningen? Litt sånn har jeg det nå, men skal absolutt ikke klage. Syns det er sykt deilig å være litt støl for da kjenner jeg at musklene jobber. Jeg drev jo med løping eller friidrett før det her, men det sluttet jeg på da. Ikke kan jeg skjønne hvorfor jeg drev med det, jeg HATER jo friidrett og enda mer friidrettsfolk. De har en skikkelig kvalm attitude hele gjengen, det gjelder ALLE friidrettsfolk. Uansett, nå får jeg jo en skikkelig team-følelse, det hadde jeg ikke akkurat på track-laget. Lacrosse er jo mer samspill og det er så mange kose mennesker der. Gleder meg til å fortsette framover, det her er jo nesten litt som håndball. Okei, nå må jeg slutte å snakke om håndball, dere aner ikke hvor mye jeg savner det!

Ellers er føttene mine fulle av blemmer etter at jeg brått bestemte meg for å bruke heels. Sykt moro da, blir plutselig åtte cm høyere og føler meg nesten som et fjell. Føttne må gjennomgå, men de må bare vende seg til det. Får sykt bra legger av det også, var støl etter første dagen, hoho. Liker heels jeg, spesielt wedges. De er sykt komfortable å vandre rundt i, spesielt på skolen min som er så stor. Heldigvis går jeg meg ikke vill, vi har liksom ikke hundreogørten korridorer og ganger. Rimelig OK i grunn.

HALLO, DET ER TO DAGER TIL JEG BLIR ATTEN :D  ohmylanta, kan ikke tro det! Atten er super big deal i Norge, nå kan vi jo kjøre bil og drikke LOVLIG. Her i USA kan du stemme og gå i krig, ikke særlig superspennende, og ikke særlig big deal. Det gjør meg trist, men dere kan regne med at det blir monsterstor fest til sommeren, da jeg faktisk er hjemme. Har til og med fått jobbtilbud til sommer'n, slå den du! Får se hvor mye jeg orker av det, i fjor jobbet jeg ræva av meg, bokstavelig talt, men jeg trengte pengene, så jeg bet tennene sammen og klagde aldri. Jo, nå har jo SÅ KLART bankkortet mitt klikket også. Dere aner ikke hvor forbanna jeg var på kortet, banken og hele denne introgreia. Får da høre av banken at det mest sannsynlig har blitt AVMAGNETISERT! Da ble jeg forbanna da, ikke kan jeg FATTE OG BEGRIPE hvorda det her har gått til. Hadde det forrige kortet i FEM år og det funket perfekt, og så får jeg det nye rælet her og det holder i SEKS MÅNEDER. Mongo, hele greia. Heldigvis får jeg nytt kort på lørdag, dør her uten kortet jeg. KORTAVHENGIG. Er sikkert titusenmillioner i gjeld, huff og huff. Nå kommer jeg til å bli saksøkt pga. gjeld også. Søren ta, det er en viss risk å bor her i Amerika, men herre, jeg ELSKER det. Skal lett ha hus i LA, jeg. Og når vi snakker om LA, drar dit om fem-seks uker, AWESOME. Uken etter, påskeferien, reiser vi til Phoenix, Arizona. Skal også til San Francisco når jeg først er i Cali. JEG GLEDER MEG

NÅ må jeg sove, det er natta her. Har vært blodtrøtt hele uka, men får liksom aldri til å legge meg tidlig. Det ligger liksom bare ikke i mitt blod. Fikk ryddet rommet mitt i dag da, rimelig stolt i grunn. Eller ikke, vaskedama kommer i morgen, og jeg hadde rot og klær fra forrige uke ligge slengende overalt. Klær og mat og håndklær og sminke og sko og permer og bøker og mas. Nå er det ryddig. Rent laken og greier :)
NATTA

xo, ingvildla