Wednesday, April 28, 2010

it's a lovely day in lala-land

mums
slurp
pulsklokken
så her ser det ut her hvor jeg bor, snø i fjellene, men bart på bakken, takk og lov

sweethearts

Sitter her med min smoothie i hånden og "Anna Anka söker assistent". Meningsløst program da, helt uten hjerne, men det er sånn jeg liker. Sånne slipper-å-tenke-program trenger jeg rett og slett noen ganger. Ellers er alt så bra, så altfor bra for tiden! Har masse fint å se fram til, så jeg koser meg riktig mye. Førtito dager til jeg kommer hjem, sickkk. Blir så vilt glad av å tenke på hva som kommer til skje framover, både nå, i sommer og neste år. Har jo sett veldig mye innpå forskjellige universiteter og colleger her borte, det er så moro, og nå tror jeg at jeg endelig har funnet ut hva jeg vil og skal gjøre. Det tok meg atten år, men nå må jeg bare fokusere på det, og holde meg til det, og ikke finne på noe annet, for da kommer jeg garantert til å bli enda mer messed up, rett og slett. 
Nei, nå skal jeg drikke te, mumsigt chai te, ny favoritt! 

xo, ingvildla