Wednesday, April 14, 2010

It's a quarter after one

California var helt fantastisk! Jeg elsker L.A. og San Fran var en veldig fin by. Ble kjent med masse bra mennesker også, så det var kjempe leit å si ha det siste dagen. Ble best kjent med en nordmann, en danske, og tre tyskere, alle jenter! Vi er liksom spredd over hele landet også, så vi kommer nok ikke til å sees med det første. Klikket så bra med alle sammen, og det gjorde jo hele reisen bedre. Virkelig en av de beste reisene jeg noensinne har hatt. Og jeg tuller ikke når jeg sier at vi touret hele San Fran på en dag! Vi så the Golden Gate Bridge, kjørte over, gikk over(og det tok førtifem minutter!), kjørte båt under, så Alcatraz, Fisherman's Wharf, Pier 39, Lombard Street, Chinatown, Little Italy, Union Square, parken der de filmet introen til "Full House", og de seks søsterhusene som man også ser i introen, og masse annet fint! Vi var veldig produktive med andre ord. Fant den største Forevere21 butikken noensinne også på Union Square, og da hadde vi ti minutter før vi skulle være på bussen. Theresa, min kule danskevenn, klarte jo selvfølgelig å kjøpe noe. Jeg bare stod der og glodde, visste liksom ikke hvor jeg skulle begynne, så jeg stod der da bare og samlet støv. Kult. Vi måtte sprinte til bussen, haha. Sykt bra tur! I L.A. så vi Venice Beach, Santa Monica, Santa Monica pier (som man ser i alle filmer), Rodeo Drive, Beverly Hills, Sunset Strip, Farmer's Market, og det var der vi spottet Dwight Stifler, og han tok på meg. Sukk.. Universal Studios, Hollywood, Downtown L.A., Olvera Street, Staples Center, og så vilt mye annet. Kjørte buss hele veien opp til San Fran, laaang tur, men vi hadde filmer, så det funket. Haha, første gangen jeg så the Hangover. HYSTERISK film, lo så jeg nesten døde. Alt i alt en insane tur, og jeg har funnet ut hvor jeg skal bo og studere for å si det sånn...

santa monica pier

santa monica

Muscle Beach

verdens besrømt han fyren her alstå! møtt Arnold S. aka Terminator og greier

muscle beach! Random guy, theresa, mirjam, meg og hanne

The pacific

Marijuana anyone? The doctor is in!

Rodeo Drive

Rodeo

Me and my crazy Dane, Theresa

Beverly Hills, 90210

Downtown L.A.


LAink, West Hollywood. Hadde sykt lyst til å gå inn og få en tattoo av KatVonD, men da hadde mamma fått et heartattack, og nå har jeg ikke sett hun på hundre år, så det gidder jeg ikke å være skyldig i. Kanskje en annen dag

Ser dere Hollywoodskiltet i bakgrunn? 

Roosevelt Hotel, Hollywood

MY MAN! Synd at han er GIFT da..

Fler bilder kommer senere, dessuten ligger det en del på Facebook.

xo, ingvildla