Sunday, April 25, 2010

sunday morning rain is falling

God morgen!
I det siste har det blitt kjempe varmt her, noe jeg absolutt ikke klager over. Er det noe jeg elsker, så er det sol og varme, noe jeg faktisk har fått veldig mye av det året her!
I dag er det søndag, jippi, favorittdag. Har akkurat nytt en deilig smoothie, ahh, kan drikke smoothies dagen lang. Liker best å lage den selv, da vet jeg hva som er i den. Nå skal jeg rydde opp på rommet mitt, og ta meg en sykkeltur ut i det frie. Liker så mye bedre å sykle enn å løpe har jeg funnet ut. Det går fortere og er morsommere. Får mer tid til ting. Har endelig fått tatt pulsklokken min ordentlig i bruk og. Har blitt litt fram og tilbake, og så har jeg glemt å ta den på, men den er jo helt genial, og veldig lett å forstå. Var redd den skulle bli way too complicated for meg, men jeg skjønner den! Supergenialt, nå kan jeg holde kontroll på hvor lenge, hvor langt, hvor mange kalorier, osv. LOVE IT.

Og over til noe annet.. Seks uker til jeg kommer hjem, åh, dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg akkurat nå. Har så mange blandede følelser, det blir så gøy og skummelt og flott og rart, og jeg vet ikke hva. Jeg prøver å nyte den siste tiden min, men nå er jeg ganske klar for å komme hjem. Trodde aldri at jeg skulle bli det, men nå er jeg ganske klar. Tror at denne sommeren også kommer til å bli en av de beste, jeg har så mange planer. Og så har jeg sykt lyst til å dra på konserter og sånn, er det noen som vil være med? Jeg vil på Roskilde jeg da, men det blir nok ikke i år, men de har jo en del konserter rundt i Oslo i sommer, så satser på å ta turen inn :D  Elsker Oslo, Oslo er mitt hjem, det er jo der jeg er fra! Og hadde ikke foreldrene mine tvunget meg derfra hadde jeg levd lykkelig der enda. Ha ha, nei, er glad vi flyttet, har møtt så mye bra folk i Fr.stad, verdens beste! Så jeg gleder meg til å komme hjem, med andre ord.

kom over det snygge bildet her da, HAHHAHA, savner dere<3


xo, ingvildla