Friday, March 26, 2010

pakkestress!

Klokka nærmer seg halv ti, og jeg har enda ikke begynt å pakke, og når reiser jeg? Jo, i morgen... Og jeg bruker fem timer på å pakke, minst! Er så antipakkemennesker, dere aner ikke. Skjønner meg ikke på det her med pakking, men jeg MÅ gjøre det da. Gjett om jeg sleit når jeg flytta hit da, ti mnd. og to kofferter, herre, MARERITT! Ender liksom bare med å lese blogger og søke på sanger på Youtube og sånn. Ikke særlig produktiv, med andre ord. Jaja, jeg har i hvertfall skrevet antrekksliste. Haha snakket med a mor på telefonen i går, og jeg slet med å finne de norske ordene, og mamma bare LER av meg når jeg ikke husker hva ting heter på norsk. Jaja, det går liksom ikke i så mye norsk her da, så litt hemma blir det. Kommer nok til å bli rimelig rart når jeg kommer hjem, ikke søren om jeg gidder å snakke norsk da, superteit! Love engelsk. NEI, NÅ MÅ JEG PAKKE!!! oops, caps lock
I LA skal været være bra, men i San Francisco skal det tydeligvis være like BLODKALDT som Utah. Super teit da, nå skulle jeg liksom rømme til varmere steder, også er det samme. Jaja, må vel ta med noen bukser allikvel, til tross for at dét ikke står på min outfitsliste. STRESS
Å nei, tror jeg har noe å stryke også... Uff da.. Skrive ut papirer må jeg også gjøre.. Og huske alt jeg trenger... Jeg kommer til å glemme noe, jeg vet det! Og jo, i morgen skal jeg prøve, for første gang i historien, å reise uten en veske stappet med crap og mas! Bare pass, penger, mobil, billett, og en bok, det er det jeg trenger! Og iPod da, nå som den funker :)) Gleder meg, etter Mexico-turen sa det stopp altså! Aldri mer! Ikke engang når jeg kommer hjem til Norge, reiser med så lite som mulig. Det blir bra!


LA.jpg
see you in LA tomorrow!

xo, ingvildla