Tuesday, June 15, 2010

It has been a good day

I dag har vært en bra dag! Dro ned på skolen for å treffe litt folk fra franskklassen, super koselig :)  Så dro jeg hjem og sopet, men kjedet meg i hjel så tekstet Siri og spurte om hun ville være med til byen da, så ned dro vi. Kjempe koselig da, fikk virkelig catchet opp, har ikke snakket ordentlig sammen på hundre år. Vandret litt rundt i byen først og jeg kommenterte og klagde over hvor DYRT alt er i butikkene. Gidder jeg å betale fire hundre for en hvit topp? TROR IKKE DET, NEI. Det verste er at jeg faktisk har gjort det da.. Uansett, aldri mer. Har blitt den verste gjerrigperen noensinne, Siri ble sikkert drittlei, ha ha. Men det er dyrt. Vi satte oss ned på Verdensspeilet, tok et par shakes, og bare snakket og snakket. Var mye jeg ikke visste og jeg fortalte litt om USA og det var veldig kost da. Dro hjem, spiste, og dro ned til byen igjen for å være sammen med Synne, Martine, Martine og Cecilie. Endte på Speilet igjen da, drakk chai latte, blah, smakte vondt, aldri mer. Men veldig koselig da, vi snakket og bare hadde det koselig. Noen slæskinger på brygga sa at det var ledig plass ved siden av de... Gav de bare et "DU ER PATETISK" blikk og gikk videre. Takk som byr, jeg tror jeg spyr liksom. Vandret rundt og bare snakket og hadde det kost. Har savnet jentene mine jeg, så det her ble en veldig bra dag :) I morgen skal jeg opp på vegvesenet og se om jeg kan få midlertidig førerkort og så skal jeg hilse på farmor og farfar før jeg drar ut på Gudeberg for å spille volleyball :D  Det satser jeg på at blir bra. Men nå skal jeg prøve å legge meg da, må TIDLIG opp i morgen. Og forresten, nå er jeg forelska i Bjørn Johan Muri da, fin er'n. Eller, jeg er forelska i sangen hans "Yes Man", ja, jeg ligger langt etter da, blame America, men er liksom litt forelska i han og da. Tror jeg jaggu at jeg hadde crush på han Rybak i fjor og.... No more said, jeg spyr inside.


xo, ingvildla