Thursday, June 3, 2010

SOMMERFERIE!

I går hadde jeg min siste skoledag, så nå har jeg ferie :) Litt trist, har liksom ikke ordentlig sommerferiefølelse, men der er nok fordi at jeg i år har fått ferie så sykt mye tidligere enn vanlig. Vanligvis får vi ikke fri før i slutten av juni, og alle holder på å dø av varmen, men i år er det ikke sånn. Ja ja. I morgen er det graduation, og det gleder jeg meg veldig til. Etter graduation drar vi ut og spiser før det er fest hele kvelden, det blir bra. En uke til jeg lander på Gardermoen, insane! Var helt sykt å se mamma og pappa igjen og, det var veldig lenge siden jeg hadde sett, så det var så klart gøy. Det har vært fullt kjør siden de kom. Vi har vært i SLC, Park City og alle steder. Tirsdag dro mamma og pappa ned til Moab for å se litt av sør-Utah. Bor så veldig langt nord :) De har tydeligvis raftet i Coloradoelven.... Hva kan jeg si, de overrasker stadig. I dag skal jeg gjøre litt fornuftige ting, trene litt, rydde litt, handle litt, og sosialisere meg litt, nei, mye. Skal være sammen med noen av mine fine venner senere i dag, og det ser jeg fram til. I går hadde vi yearbooksigning og fikk vår cap and gown. Det var så koselig, mange søtiser som skrev i boka mi.

Kan ikke tro at jeg bare har en uke igjen her. Det har vært det beste året noensinne, har opplevd noe helt sykt mye, og det blir så trist å dra fra alt og alle sammen. Gleder meg så klart til å se alle hjemme igjen, men jeg føler meg liksom ikke klar til å dra hjem. Vil bare bli her. Er så vilt misunnelig på de som skal på college til høsten, det vil jeg og. I stedenfor må jeg slite meg gjennom et år på en skole jeg hater, får bare håpe at får en fin klasse da. Snakke med rådgiveren min, og blir så klart plassert der det er ledig, ikke hvor jeg vil. Blir grådig forbanna om jeg ender opp i en harryklasse med folk jeg ikke kjenner. Jeg er helt sikker på at mye, og folk, ikke minst, har forandret seg veldig. Ja ja, det får jeg bare ta som det kommer. Den tid, den sorg. Først skal jeg ha en herlig sommer med mine fine venner, noe som skal bli veldig bra!



xo, ingvildla