Wednesday, June 9, 2010

It's not a goodbye, it's a see you soon

I dag var siste ordentlige dagen her... Det er så utrolig trist å tenke på, har jo hatt et så utrolig bra år. Har blitt kjent med så utrolig mange nye og fantastiske mennesker. Har opplevd helt sinnsykt masse og fått lov til å være med på så mye moro. Gruer meg noe helt vilt til i morgen, når jeg må si ha det til familien. Det gleder jeg meg absolutt ikke til.. Jeg må virkelig si at jeg har hatt den beste familien i verden, det er ingen som muligens kan slå the Kemps. De er så utrolig snille og fantastiske og morsomme! Vi hadde mye til felles og bare passet sammen så utrolig bra. De skal jeg holde kontakten med resten av livet mitt, og det her har virkelig blitt et hjem for meg. Utah er hjemme. Kjenner staten så utrolig godt nå også, spesielt her i nord. Blir så rart å reise.. Dessuten har jeg tidenes verste flyreise og, det kommer jo til å bli sykt bra! not... Å herre, har også altfor mye baggasje med meg. To fulle kofferter, en carry-on, en "personal" item, jeg har shippet hjem to bokser fulle av klær og mas, samtidig som mamma og pappa tok meg en hel koffert stappet med KLÆR til Norge for meg. Jeg har altfor mye greier, denne pakkeprosessen har virkelig vært den vanskeligste noensinne! Men i morgen er dagen da, 9. juni. Det har virkelig gått altfor fort, det året her forsvant jo bare. Det er som jeg kom i går, og nå reiser jeg. Men jeg skal tilbake neste år da, har lovet å feire fourth of July her, det kommer til å bli moro. Men da sier jeg natta, og så sees vi i Norge torsdag 10. juni. HATER å fy fra vest til øst, TULLETE!!

Courtney

Lake Powell

Justin

Olivia

Grøt 1

Grøt 2

Graduation, Hilary&Me

Ashley+ Dakota + Me= skulkere, hihi

Graduation, Jacey&Me

Idaho/Montana09/10: Justin, Courtney, Miranda&Me

Dan in Mexico, ha ha

oct.09, family picz

love ya


xo, ingvildla