Thursday, May 27, 2010

my little croissant


haha, hysterisk! Can I have your number, my little croissant?


tok det fine bildet her i dag da, vi ditchet siste time, vi var sent ute og gadd ikke å bli markert sent, så vi bare var hjemme. Dakota sovnet da, haha, hun ble mad da hun så at jeg hadde tatt bilde og postet det på face ;-)
Uansett, i det siste hardet skjedd mye bra:

  • fredag var jeg og michelle på kjolejakt, fail for min del. Vi møtte opp med Calvin og dro på konsert i Ogden. Supermoro, elsker Michelle! Og Calvin bare klaget over hvor dyrt det var, haha, det var liksom seks dollar for ikke så altfor mye. Ja ja, sånn er livet. 
  • SENIORCOTILLION! Super gøy, masse bra folk og vi danset og hadde det gøy hele kvelden. Super koselig, kommer til å savne disse menneskene så sykt mye..
losaunne, jacey, kensie, michelle, me, caitlin, brooke, rachel
 
kinsey, me, kensie

m's hummer.. love it


  • fullført så godt som alle prøver og tester og lekser, deilig
  • det er en uke til graduation, gleder meg helt sykt!
  • mamma og pappa lander i Utah i morgen, omg. Vilt, har ikke sett de siden i fjor, haha
  • to uker til jeg lander på norsk jord
  • har altfor mange bra venner :)
  • kommer til å stikke av med et rimelig bra karakterkort. Jeg er flink
Nå skal jeg gå og gjøre noe fornuftig, hvis det er mulig.. Jobbe litt med skolesøknaden til neste år, kanskje. Har innsett at hvis jeg skal ha sjans i havet til å komme meg gjennom 3. klasse, må jeg ha noe å se fram til så jeg ikke vil droppe ut andre uka, liksom. Målet mitt er enkelt og greit USA. Dere aner ikke hvor mye jeg elsker USA. Jeg liker Norge og, men jeg er trist når jeg drar fra Statene, er ikke så trist når jeg drar fra Norge... Fint at jeg har en helsikes lang flyreise hjem da, wohoo!
Har også funnet ut at skuespiller, det skal jeg ikke bli! Ikke at det har vært det store målet mitt, men har nå funnet ut at etter et halvt år med teater, det er ikke noe for meg. Hater å pugge monolger, husker de jo aldri allikevel, og elsker jeg ikke stykke, klarer jeg ikke å sette meg inn i det. Lack of motivation, for å si det sånn. Takk og lov for at jeg har funnet noe anent og gjøre, nå skal jeg hjem og jobbe så hardt jeg bare kan for å få det til :) 

xo, ingvilda