Wednesday, May 19, 2010

club soda, slurp

Nå sitter jeg her på kjøkkenet, UTSLITT etter dagen. Hva har jeg gjort? Skrevet i femten timer, minst, på et gay engelsk prosjekt, senior portfolio... Nei da, trodde det skulle bli et super faggotprosjekt, men det var ikke så verst. Hvis du ser bort i fra at det tar en evighet å skrive da. Ja ja, nå er jeg ferdig. Skal bare printe alt på skolen i morgen, har sjekket minnepennen hundreogfemti ganger for å være sikker på at alt er der. Er det ikke der i morgen, dør jeg... Nei, jeg sprinter hjem og fikser det. Er så veldig smart, har liksom alltid en back up plan i bakhodet.

Uansett, over til dagens mest spennende ting! Jeg har endelig fått meg litt club soda/vann med kullsyre. De som kjenner meg vet at jeg er verste harry farrisdrikkeren, det ligger i familien da, vi elsker det, og i dag, etter ni mnd. her da, fikk jeg endelig finger'n ut og kjøpte det. Wohoo, det bare made my day!
åh, lykke!

Så nå er jeg lykkelig igjen da. I morgen kommer jeg til å bli sur igjen da, skal skrive en one act play i teater. Den er due på fredag... Yes da, her slår planleggingen min til igjen. Men det her ikke min feil, fikk vite i dag at den skulle leveres på fredag, så ikke skyt meg da. Tar meg bare litt club soda, og så er alt bra igjen! SLURP

Åh, flott da.. Vi har cotillion på lørdag, og har jeg kjole a? NEI! Finner ikke noe jeg liker heller da, flott. Finner nok ut av det, har en plan B kjole jeg evt. kan bruke. Jeg mener, hvorfor gå for plan A når du kan gå for plan B? 
Visste dere, det er tre uker til jeg reiser hjem, og neste uke kommer mamma og pappa! Gjett om jeg gleder meg, har jo ikke sett de på hundre år. Føles i hvertall sånn.

Nei, nå må jeg sove. Nå flyr jeg rundt på natten igjen, og gjør ingenting fornuftig. Leser blogger og sånn, haha, oppager noen nye hver eneste dag, leser nå sånn ca. fem hundre tusen blogger om DAGEN. Story of my life, liksom. Søren, nå har jeg glemt å se på "Glee"og.. Får jeg gjøre i morgen, om jeg har tid. Tid er mangelvare om dagen, virkelig. Noen dager er superslække, mens andre er jobbjobbjobb. Det er veld ingenting feil med å spre ting utover, vel?
Ja, nei, nå babler jeg igjen. NATTA


xo, ingvildla