Sunday, May 16, 2010

There's a whole lot going on, both in my head and my life.LOVEIT

Nå begynner det endelig å bli bra vær her jeg bor, det har virkelig tatt lang tid! I dag slappet vi bare av ute, og det var så deilig. Er så klar til å åpne bassenget, håper vi kan gjøre det til helgen eller noe. Kommer til å savne bassenget MYE. Hvor mye har ikke jeg prøvd å mase meg til et basseng hjemme? Eller en hund? Eller en trampoline? Bryr meg ikke så mye om trampoen nå da, men en hund og et basseng hadde vært noe. Ja ja, får flytte til Cali da, og få mitt eget. Fin plan!

Denne uken skjer det masse spennende. En dag skal jeg ut og se på kjole til Senior Cotillion, som er på lørdag. Gleder meg! Lørdag formiddag skal jeg ned til Salt Lake og feire 17. mai, moro! Håper de har NORSK mat, mums. Fredag skal jeg ut med venner igjen, yay!
Hallo, nå er det halvannen uke til mamma og pappa kommer, to og en halv uke til Graduation, og tre og en halv uke til jeg reiser hjem. Er så mye moro som skjer, men tiden går så altfor fort. Bra, men allikevel så trist. Tanken på å forlate disse fantastiske menneskene, og dette herlige stedet er mer enn jeg kommer til å klare. Vil liksom ikke tenke på det, men på en annen måte kommer jeg snart til å se alle vennnene mine og familien min i Norge igjen da, noe som kommer til å bli superkoselig. Har så mange planer for sommeren, det kommer til å bli fullt kjør, noe som bli bra! Men når skolen kommer, kommer jeg til å hate meg selv for at jeg dro tilbake til Norge. Eller, kanskje første uken kommer til å bli grei, og så begynner vi på andre og jeg vil bare dø.. Eller dra tilbake til USA. Men men, sånn er det bare. Gleder meg til å feire jul, jeg da. Det ser jeg fram til. Og dra til Oslo, elsker Oslo, og Sverige, elsker Sverige. Svenskegodis, omg, savner det sykt! Og yogurtnøtter, mums. FARRIS, my love. Har drukket vann med kullsyre kanskje to ganger her nede, supertrist. Og norsk ost og FFK-brød. Selv om laget går rett vest, baker de bra brød. Kanskje det blir bedre nå som Simen Rafn spiller? Han har alltid vært god, kanskje han kan banke litt vett inn i FFK. Ja ja, vi får se. Og norske blader! Og mine elsklinger, bilen(mammas bil da, Mercedesen :) og MARTINI ASTI! Men ikke sammen da, så klart.

Åhhh, holder på med tidenes mest harry prosjekt i engelsk, Senior Portfolio. Må samle masse harry stiler og mas fra i år og forrige semester, og hva lærte jeg forrige semester da, NULL OG NIKS. Mr. Spencer var en kul fyr, men snakket bare om Dracula og Stephen King, lærte null jeg... Ja ja, den må leveres inn på torsdag og, shit. Ja ja, fikser det. Fikser alt jeg. Det jeg vil får jeg til. LOL, men det er sant da.

Har lyst til å gå og se "The Last Song", men alle har sett den. Argh, kommer sikkert til å vente til den kommer ut på DVD i Norge, aka om hundre år. Sånn er livet da.. SATC2 har premier om halvannen uke, YES! Lovelovelove, det er jo grunn nok i seg selv til å flytte til NYC. Kanskje jeg flytter til NYC etter å ha sett filmen, der ser dere hvor lett jeg blir påvirket. Nei da, men seriøst, Carrie er grunn nok. Nok om det, høres ut som om jeg lever i en fantasyworld, noe jeg forsåvidt gjør da. Å komme hjem til Norge blir som å face realiteten, rart jeg vil bli? Var sånn når jeg var i Mexico og, og i California, men nå er det verre. Nå skal jeg faktisk DRA FRA USA. Elsker det her, kommer til å savne det vilt. Føler meg så hjemme. Begynner å skjønne så mye mer om det og, mye mer enn dere ;) Ikke rart da, har jo snart bodd her i ti mnd. Det var ni mnd. på lørdag faktisk, herremin, som tiden har flydd. Var likom oktober forrige uke og jul i går, og så skal jeg liksom hjem snart. Henger liksom ikke på greip. Noe annet som ikke henger på greip, er dette innlegget. Ikke søren om jeg skjønner hva jeg driver med, jeg bare skriver det jeg tenker på og blåser litt i sammenhengen. Ja ja, der har du IngvildLA i et nøtteskall, liksom.
Har fått masse bra sanger på iPoden min og, så vet dere det. NÅ SKAL JEG SOVE! NATTZ

NYTT INNLEGG UNDER!


xo, ingvilda