Wednesday, May 5, 2010

love, love, love

Hej, hej, hallåååå!

Ah, det er så mye bra som skjer for tiden! Har vært sammen med masse fine folk den siste tiden, helgene har bare gått til venner og kos, og det er supertrist å tenke på at jeg skal reise om en måned...
Skolen er ikke så mye for tiden faktisk, my AP (advanced placement/collegeklasser) som foregår på skolen, og jeg har min neste onsdag, i art history! Et sinnsykt interessant fag, men jeg er fryktelig nervøs allikevel, for det er så mye skriving og tenking og sånn, haha, men håper det går bra! Må bare lese masse masse, og så får vi bare krysse fingrene :) Under en måned til skolen er slutt, sinnsykt! Gleder meg veldig til graduation, de har sånne morsomme fester og sånn, og det ser jeg fram til. Vi har faktisk en dans denne lørdagen og, eller en stomp. Det betyr ingen date og ingen fotograf, og det ser jeg veldig fram til. Bare meg og mine beste jenter som skal ut og danse og ha det gøy! Skal nok ta med meg kameraet, nå må jeg i hvertfall dokumentere hva jeg gjør siden det er så kort tid her igjen. Alle helgene framover er faktisk fullbooket, og det gjør meg veldig glad. Nå er det i hvertfall ikke tiden til å sitte inne. Har forresten mye tid om dagen siden lacrossesesongen er slutt, noe som er supertrist, og alle jentene er supertriste for nå ser vi hverandre nesten aldri lenger for skolen er jo så MONSTERSTOR! Ja ja, sånn er  livet. Slenger med noen bilder, det ligger i tillegg en del på facer'n.

sadie, caitlin, makinsey

sadie&michelle

davis high girls lacrosse, love u

becca, haley, sadie, hilary, caitlin, makinsey, me, cavin, my fav. girls

caitlin, marissa, makinsey, hilary, michelle, rachel, alysse, nekell, me, sadie
@yogurt stop! mums

me&megster

michelle aka dancing queen! love u

seniorchicas

hotttt babes

sweetiepies

michelle og hennes MONSTERyogurt, HAHA!

yo, lacrossedorks!

megan& vår coach, Leedy

OMG, dork 1 & 2, cav n' hales

hey hay!


xo, ingvildla