Thursday, May 20, 2010

something's not right

Hei. Nå er jeg kjempe sliten, tror det er noe alvorlig rart med meg. Har vært så sliten i det siste, dere aner ikke. I tillegg må jeg stresse over alt harry skolearbeid og sånn og, det er det siste jeg vil. Men nå tror jeg at det ikke er så veldig mye mer som skjer for tiden. Har en mattetest, og så må jeg se og lese et stykke i teater før året er omme. Ha ha, jeg har to uker på meg. Der har du meg i et nøtteskall. Ting jeg vet at jeg har god tid på, venter jeg med å gjøre til det er nesten for sent. Det minner meg om 10. klasse samfunnsfag, da vi skulle lage et hefte om i- og u-land. Hadde tre måneder på meg, og hva presterer jeg da? Sitte opp til tre på nattan og fullføre dagen før den skal leveres inn. Ha ha, det verste var at jeg ikke var alene. Husker jeg hadde noen klassekamerater sitte på MSN sammen med meg og stresse. Ah, good times. Det verste var at jeg var en av to i en klasse på nesten seksti som scoret en perfect sekser. Da var jeg godt fornøyd. Når vi sluttet i 10. klasse spurte til og med læreren min om han kunne få prosjektet mitt for han syntes det var så bra :) Hva kan jeg si, jeg er pro! Så, det var dagens lille confession.

I morgen skal jeg ut og lete etter kjole til cotillion, som er på lørdag. Hva om jeg ikke finner en da? Da dør jeg.. Ja ja, får være litt positiv. Utah-stil er litt annerledes fra Ingvild-stil, så det er ikke alltid jeg finner det jeg vil ha. Men jeg må finne en, seriøst.

To uker igjen av skolen, det skal bli så deilig! Alle går på tomgang nå, lærerne er lei og elevene er lei. Det beste med å være senior er at det ikke er noe eksamenstull. Ikke noe stress til eksamen, ingen eksamen i det hele tatt! Skulle ønske det skolesystemet vårt var sånn, men nå slår det fantastiske norske skolesystemet til igjen da... Som dere vet jeg elsker, he he.

Nå har jeg akkurat fullført en ti sider lang one-act play for teater. Nå er jeg lei av sitte foran denne Mac'en, bare for å skrive og skrive og skrive. Har skrevet minst førti sider, jeg er lei.

Fredag i morgen, yes! Denne uken har vært super lang, så nå blir det deilig med helg. Skal sove litt inn denne helgen, ja. Det ser jeg fram til, og nå sier jeg natta!

følte liksom plutselig for å dra tilbake hit da :)


xo, ingvilda