Sunday, December 13, 2009

god morrrrrrrrgen

court og meg! høhø, pynter det fantastiske juletreet! Nevnte jeg at det er fake?!
:)
...og så var det tid for å lese litt da
hey happy family

hei ekte kjærlighet! gifter jeg meg ikke med en mann, kan jeg like gjerne gifte meg med Starbucks, da blir jeg i det minste lykkelig :)

Hei, og god morgen!
Klokken er bare ti her i Æmerika, men jeg har vært våken lengeee. En time.
ChristmasParty´et i går var veldig moro, nissen kom og greier, fikk til og med gave! Ha ha, måtte gå opp og sitte på nissens fang og fortelle hva jeg ønsket meg til jul! Sa iPod jeg, siden min gikk konk i VASKEMASKINA i høst, ikke kult. Fikk gavekort på $15 på iTunes, wohoooo!
Hadde det veldig koselig, masse folk, var til og med en fra engelskklassen min der(det var litt rart..), og masse mat da :))))) For det liker jo disse amerikanerne.
I dag skal det bakes, gleder meg veldig! Føler at jeg ikke er helt i julestemning, men det er nok fordi det er litt annerledes i år, og det blir jo ikke samme måte å forberede seg til jul på da. Jeg må bare høre på litt mer julemusikk, kjøpe ferdig gavene, og få litt mer julepynt på rommet mitt og bake pepperkakene, så håper jeg at jeg kommer i rett stemning! Det hadde jo vært koselig. 11 dager til julaften i dag, kan dere tro det?! Det kan virkelig ikke jeg, det har jo gått så altfor fort, vet liksom ikke hvor tiden har blitt av. Å, nå kom jeg på en ting til, jeg må kjøpe LOVE ACTUALLY! DA blir jeg nok i julestemning :)) Og så må jeg se "Hjemme Alene"-filmene! Standard, hvert eneste år. Syns det er litt trist at jeg ikke får sett "Tre nøtter til Askepott", hallo, elsker ikke dere den filmen og? MÅ sees hver julaften, hvis ikke blir det helt krise i stua, no kidding.

I dag har jeg treningsfri, og det kjenner jeg at kroppen min trenger. Så støl har jeg ikke vært siden jeg begynte på Skogstrand, her snakker vi pain hver eneste dag, men liker det for det da :)
Det kjennes så bra!

Men vi snakkes, senere, skal fortelle om juledansen i kveld, GLED dere!


xoxo