Wednesday, December 30, 2009

Nytt år, nytt land, ny stat

Hallo i luken! I morgen reiser vi til Idaho for å feire nyttår. Gleder meg fint lite til å dra 7.30 a.m. og kjøre fire timer, men jeg overlever nok, har faktisk kjørt syv timer til Las Vegas, hallo PAIN! Ellers i juleferien har jeg bare slappet av, hengt med venner og bare gjort... ja, jeg vet nesten ikke. Ingenn verdens ting, har vært veldig slækk. Derfor gleder jeg meg veldig til skolen begynner igjen, eller ikke de to første ukene da, men når de er over starter tredje termin og et nytt semester, og det betyr nye fag! Jeg får morsomme fag som fransk, interiørdesign og teater, det kommer til å bli veldig bra :) Når de to ukene er over, reiser jeg inn i et Mexicoma også, så det er mye å se fram til. Det er blodkaldt her for tiden, og i dag kom det enda mer snø. Det kommer til å være ENDA kaldere i Idaho, hvordan i alle dager skal jeg klare å løpe ute da? Hallo, døden neste... Nå har jeg akkurat sett ferdig yndlingsfilmen min, "Love Actually". Jeg elsker den filmen, og jeg ser den en gang i året, og det er i jula. I USA er jula over, her er det liksom jul i en dag, 1. juledag, TEIT, men i Norge har vi romjul, så det er romjul for meg nå. Vi har til og med kastet ut treet, TRIST. Fikk en fantastisk pakke fra verdens beste storesøster her om dagen! Hun hadde sendt "Tre nøtter til Askepott", "Love Actually", "Intolerable Cruelty", og " Menn som hater kvinner", melkesjokolade, MAG, WOMAN, og julemarsipan. O´lykke, det gjorde dagen min! Den passet helt perfekt, og jeg ble kjempe lykkelig. Det eneste som er litt trist er at "Menn som hater kvinner" ikke har engelsk tekst, for filmen er jo sykt bra, bøkene finnes her borte på engelsk, så det hadde vært moro å vise den! En bra film fra Skandinavia, sjelden vare i grunn. Men, men, da får jeg "kose" meg med den selv. Var blodredd da jeg så den på kino, den var sykt bra! Synd at jeg ikke leste bøkene først, kanskje jeg skal lese de på engelsk? Vi får se...
Får nesten legge meg, skal tidlig opp.. Dette blir nok årets siste innlegg, med mindre det er internett på hytta. Tusen takk for i år, jeg har hatt et kjempe år, helt fantastisk!
16-23 januar 2010, HOLA Playa Del Carmen
Sånn ser huset vårt hus ut!
ROT på 1.juledag, 6 A.M!
Julestrømpedigg!
Salt Lake Temple
Julegaver :))))))))



xoxo