Saturday, December 12, 2009

hei, jeg heter Ingvild, og liker å sammenligne alt og alle

Å guri, fikk et skikkelig kick i magen nå! Det gikk ikke opp for meg før nå at håndball-VM er on! Hvor trist tror dere ikke at jeg ble da jeg innså at jeg er stuck her, og kan ikke se? Amerikanere er retarded, de vet ikke hva håndball er, så jeg føler meg ganske alene på det punktet der, ja :( Har innsett i det siste hvor ufattelig mye jeg savner håndballen! Etter at jeg satset på håndballen (ikke satse som å satse mot landslaget, men å være best i serien og sånn), forelsket jeg meg bare mer og mer i sporten, og det har alltid vært min greie. Hverken tennis, lacrosse eller distance running kan måle seg med håndballen. Jeg vet for sure hva jeg skal begynne med igjen når jeg kommer hjem. Noen av de aller beste minnene jeg har, har jeg fått gjennom håndballen, og jeg blir faktisk veldig trist og har lyst til å begynne å sippe som en unge når jeg tenker på den herlige tiden jeg hadde. Noen ganger så blir man bare så utrolig tilknyttet til noe, uansett hva det er... Jeg vil så gjerne se landslaget spillet, hver gang jeg ser de spille, får jeg lyst til å løpe 10 mil og spille kamper til jeg dør! Nå ble jeg nesten litt sur på meg selv at jeg dro fra alt, noen ganger så tror jeg rett og slett at jeg glemmer å tenke.. Ja ja, men nå har jeg vært her i fire(!) måneder, så utrolig fort tiden har gått, kan nesten ikke tro det. I februar fyller jeg atten, i tillegg kommer SYNNE og besøker meg :D jeg kommer til å grine som en gal, det er sikkert og visst! Synne, ta med noen deilige yoghurtnøtter fra Rema til meg, vær så snill! Savner de nøttene, de var deilige... En annen ting og, amerikansk godteri smaker hæggel. Jeg dør bare jeg ser det! Heldigvis har de mye annet digg jeg kan stappe i meg, men godteri, det kan de bare ikke. Når jeg kommer tilbake til Noreg, ræller jeg på HARRYshopping til Sverige, og skal kjøpe femten kilo med vaniljefudger og lakris, NAM! Lakrisen her smaker plæstikk og, fysj a meg! Ha ha, nok klaging, jeg er faktisk veldig heldig, så det så! Jeg har bare en tendens eller to til å sammenligne alt og alle, så jeg mener det ikke ille, jeg bare savner Norge, og hadde det ikke vært for det mongloide skolesystemet, hadde jo Norge vært perfekt! Jeg elsker jo Oslo, Oslo er hjemme.

Om en time fær vi avgårde på ChristmasParty, det kan jo bli moro! Har holdt meg unna det meste crappe av mat i dag, så nå skal det feires med litt digg. Etter at jeg begynte med indoor track har jeg blitt helt hjernevasket, tenker på kalorier og fett og alt det der. Har vel en indre prestasjonsangst, og hvis jeg ikke spiser "riktig", kommer jeg til å faile fullstendig! Løping er faktisk veldig moro, og jeg føler meg SUPERBRA når jeg er ferdig. Under selve økten vil jeg så klart bare legge meg ned og dø, og når jeg er ferdig skal jeg si til Coach Talley at jeg slutter, men så føler jeg meg så bra, og gir det en sjanse allikevel! Løper veldig mye, og vi løper seks dager i uken! Møtte opp på skolen klokken åtte i dag morges for å løpe(!). Løp 4 miles, eller 6,8 km, hva var det jeg sa; HJERNEVASKET! Men nå blir jeg fit og rask, så jeg skal da ikke klage, hø hø. ChristmasDance skjer om en uke og, GLEDER meg. Mer om den kan jeg fortelle siden. Har fått en syk blogginspirasjon, det her er vel tredje innlegget i dag(wow). Hurra for blogspot.com sier bare jeg ;)


xoxo