Sunday, December 20, 2009

i had the time of my life

Jeg er helt forelsket i Brett, daten min, for i går var det ANDRE gangen jeg fikk blomster av han! Er det rart? Jeg tror jeg nekter å komme tilbake til Norge, der får jeg helt sikkert IKKE blomster, shame on you guys... Tror jeg bare blir her, og gifter meg med han, for da vet jeg at jeg får blomster :) Date er moro, ikke vet jeg hvorfor jeg var så nervøs, det gikk jo veldig bra!
Vi hadde nok å snakke om, og ingen grunn til panikk! Måtte så klart ta bilder her, og så dra hjem til han, for mamman hans ville jo ta bilder av oss! Tror han syntes det var litt flaut, men jeg skjønner godt at hun ville ha bilde, vi så BRA ut! Hun var så søt atte, stod foran juletreet og fortalte oss hvor søte og pene og flotte vi var :) Man må bare elske disse amerikanerne, de er jo verdens hyggeligste. I hverfall de i Utah.
OHMYGOSH, dere kommer til å DØ når dere hører dette: Han hentet meg i en PORSCHE! Har dere kjørt PORSCHE før? Tror ikke det, nei. Det var sykt kult, jeg liker PORSCHE! Jeg tror jeg har dødd og kommet til himmelen, for her har jeg det som plommen i egget.
Vi dro til dansen, møtte de søte vennene våre og stod en time i kø for å ta bilder, ha ha! Tok singelbilder, og gruppebilde, 30 folk var det i gruppen vår! Ha ha, jeg kjente ikke halvparten der, men hadde min kjære Ashley der, og jeg elsker daten hennes og, Kyle, han er så morsom :) Vi danset fra ni til elleve, og så dro vi! Brett og var døden nær, hadde ikke spist på år og dag, for når jeg er nervøs eller stressa, da er det fullstendig umulig å spise noe som helst. Etter at vi hadde spist dro vi hjem og skiftet, før vi dro til Ashley og så på "The Grinch". Elsker den filmen. Etter det dro vi hjem, og da var jeg så trøtt at jeg bare stupte rett i seng. Hadde en helt sykt bra dag, vi danset hele kvelden, jeg hadde på en helt sinnsykt fin kjole på, håret mitt var superfint, kjørte en fiiiiiiin bil, og hadde verdens beste date! Og så fikk jeg blomster :) Jo, også spilte de "Tik Tok" på dansen, og da var jo dagen reddet! elsker ikke dere også den sangen? Har hørt på den femten tusen ganger om dagen, og synger på den hele tiden! LOVE
Er det noe alle bør oppleve, så er det en ekte high school dance, men det er ikke så mange som får det, med tanke på at 300mill av 6,8 milliarder bor i USA, og det er jo synd, for i Norge gidder vi jo ikke å gjøre noe sånt! Nettopp av den grunn pluss at jeg elsker landet og skolesystemet, så vil jeg veldig gjerne at mine barn(om jeg noensinne kommer så langt, jeg vet jo ikke om jeg skal gifte meg en gang, ha ha) skal vokse opp her og gå på skole her! Jeg er evig takknemlig for at jeg får oppleve det året her, og jeg er trist allerede nå, for jeg vet at drar om bare seks måneder... Har møtt så utrolig mange søte mennesker her, og fått mange fantastiske venner, så det blir grusomt å dra.. Kanskje jeg bare skal bli her og dra på college? Åh, nå blir jeg stressa! Orker ikke å tenke på det, så den tanken legger jeg vekk for nå! Bilder, ja det kommer når det kommer. Satser på i morgen, Michelle tok jo bilder av oss :)
HALLO, det er TO måneder til BURSDAGEN min, TO måneder til jeg blir ATTEN, i dag! Kan dere tro det? Det kan virkelig ikke jeg.. Jeg er snart tredve! Ja ja, fint jeg skal leve til jeg er hundre da, med andre ord; mange år igjen.

her ser dere litt av kjolen min. LOVE
ser dere at jeg har tatt SPRAYTAN og eller? det var ganske interessant skal jeg si dere! Hallo orange NESE og HENDER! ha ha, verste jeg har sett. Så mye har jeg ikke ledd på lenge. Courtney så også ut som en appelsin. HAHAHHA, jeg døde. Heldigvis så levde jeg ;-)

xoxo