Saturday, March 6, 2010

6. mars

I dag spilte jeg mine første lacrossekamper. Vi var kjempe nervøse og veldig spente, for det er så mange regler, husker ikke halvparten engang, men det gikk bra. Tapte de to første kampene, men så ble det uavgjort og seier! Kjempe moro, alle jentene var skikkelig "pumped up" og vi bare koste oss skikkelig. Sesongen starter neste torsdag og da møter vi Viewmont, fienden over alle fiender, så de må vi slå! Treneren la også merke til håndballarmen min, haha! Herremin, høyrearmen min var blodig sterk etter hundre år med håndball, er ikke rart jeg kan skyte hardt med lacrossesticken min da :) Har ikke blitt særlig mye vedlikeholding av armene da, verste jeg vet er jenter med boleramer, er ikke pent i det hele tatt!

Er så blodsliten nå, måtte liksom stå opp klokka seks i dag morges, og det skal ikke være lov på lørdag. Det betyr at jeg skal sove i morgen, og være helt død på mandag, for så å lengte etter fredag. Er så dårlig på å legge meg til riktig tid og få nok søvn og sånn. Klarer jo aldri å legge meg, har alltid et eller annet å ordne med. Bestemmer meg for å gjøre alt i siste liten, på kvelden. Plutselig kommer jeg på at jeg har lekser eller noe til dagen etter, og så må jeg gjøre det og huff og huff. Hallo prioriteringer! Nei da, men i det siste har jeg blitt flinkere til å ta "ansvar" for livet mitt. Ringe hit, maile dit, gjøre ditt og ordne datt. Jeg har kontroll! Nå har jeg jo bare tre mnd. igjen her, jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av. Det var jo september i går og første skoledag, men nå er det plutselig mars. Tiden har virkelig flydd avgårde!


Slenger med noen fine bilder:
















blodharry! fant noen lekre briller på urban



















Grande Skinny Vanilla Latte, min favoritt på Starbucks! Hvem stemmer for at vi får den digge kaffen til Noreg? Når jeg blir president, så skjer det!



















Synne er lame da, drikker kakao! Så nittennittini



xo, ingvildla