Saturday, March 13, 2010

god dag

God formiddag! Klokken er tolv og nå fææær vi avgårde, har litt ærender og sånn! Hvordan er Norge? Fremdeles frozen? Her er det regn, jess. LIKER regn, fint vi skal kjøre bil, nå har jeg jo ordnet meg på håret og greier.. 30H!3, digg band btw! Og Jay-Z, fin fyr! Har dere sett "Telephone"-videoen til Gaga og B? INSANE!
Og JA, jeg har fremdeles en harry kink i nakken, nå har den "spredd" seg også.. Kiropraktoren er jo så klart STENGT i dag og, hallo, trodde jeg bodde i USA og ikke i Norge, men så feil kan man ta. Jeg er in pain, mamma har du noen tips for hvordan man kan bli kvitt kink? Haha, høres ut som om jeg har fått en sykdom. Jeg er en sykdom, rett og slett.




det her ble jo nesten et outfitbilde! 
billion$necklace: aldo
longsleevedT: urban outfitters
jeans: east money
flats: steven by steve madden
lipstick: myth by MAC


xo, ingvildla