Friday, March 12, 2010

K!nk

Hallo, våknet med KINK i nakken i dag da! Fy svarte, så vondt har jeg aldri hatt. Nå er jeg ikke en person som klager på smerte med mindre det er døden, men i dag var det døden og verre! Våknet og verste KRØNSJE lyden kommer fra nakken min. "hva i svarte?", tenker jeg, og med det så var den nakken ødelagt. Har vandret rundt STIV SOM EN STOKK i dag, kan jo hverken bevege hodet hit eller dit. Den minste lille berøring får meg til å ville bokstavlig talt skyte av meg hodet!! Ser ut som en giraff med x-antall kromosomfeil, åh, jeg er in pain. Noen som vet hvordan man kurerer kink? Jeg prøvde å slenge fort med hodet og sånn, for å få ut "knekken", men NEI da, det gjorde ikke ting noe bedre. stress! Det er så synd på meg... Ellers er det deilig med helg, og kvelden i dag har gått til å prøve å finne noen å spørre til Sadie Hawkins, NOK EN HARRY girlschoicedance... Er så lei av at det er jentene som skal spørre, OMG. Til slutt har vi kommet til den beslutning at vi skal spørre gutter til å gå stag. "Stag" betyr å gå alene, du har ingen date, men siden ikke vi gidder det harrydategreiene, skal vi spørre gutter om de vi gå som gruppe, som VENNER for å ha det gøy og ikke lame dategreier. Er mange gutter som ikke vil gå, men tenkte de kanskje ville gå hvis vi spurte om de ville gå stag med oss :))) God idé! Dagens høydepunkt var jo da Ashley klarte å sende melding til FEIL nr, og endte opp med å spørre en 40+ år gammel med mann med fem barn og kone til dansen. For å toppe det hele så går han selvsagt i samme kirke som hun da.. HAHAHAH, lo så vilt mye! Klarte ikke å stoppe, og Ash var jo blodig flau, haha! Veldig morsom kveld, endte jo med at vi ikke spurte noen til dansen, og den er neste lørdag, haha jaja. Vi tar det litt sånn som det kommer, ikke noe stress her i gården.
Ellers er tredje termin over neste uke, og vi er ett termin nærmere graduation! Det ser jeg fram til, noen ganger så er jeg så lei skolen. Eller, er bare grusomt lei av å måtte stå opp seks hver dag, hallo, skal jo på skolen til halv åtte. Barnerov, skulle ikke vært lov! Ellers er skolen grei da.
Men nå skal jeg SOVE av meg kinken, håper det går, hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Noe må i hvertfall gjøres. Jeg er in pain...


xo, ingvildla