Thursday, March 18, 2010

hallo i luken

Nå har det blitt skikkelig varmt her, sykt deilig. Kan fly rundt i t-shirt og shorts, nesten. Blodkaldt klokka SJU om morgenen, men når lunsjen kommer, ahh, sommer. Har dere det så varmt i Norge? TVILER
Siste dag av termin tre slutter i morgen, holy smoke! Sommeren er jo rett rundt hjørnet, og heldig for meg så skjer det mye for tiden.

  • LA og San Francisco om åtte dager
  • Phoenix om sytten dager
  • Graduation om 77 dager
  • Hjemreise om 82 dager
Skulle egentlig ta lappen i dag, men det var stappfullt med folk der jeg skulle ta oppkjøringa, så nei takk. Gidder ikke å sitte i kø i hundreogfjorten timer, så drar tilbake neste uke. Det er så sykt morsomt å kjøre bil, og nå er jeg sykt pumped for å få lappen! Gleder meg vilt til å kjøre når jeg kommer hjem og, skal dra på roadtrips hele tiden, og aldri om jeg skal gå et eneste skritt igjen! Fra nå av skal jeg bare kjøre bil. Sånn blir det når man har bodd i Amerika i ett år, fullstendig hjernevasket. Jaja, sånt skjer. Første jeg skal gjøre er å dra på harrytur til Sverige, savner svenskegodis sykt! Beste godiset i verden, og billig Tropicana juice. NAM. Haha, har jo Tropicana juice her og, herre det er jo fra Florida (og delvis Brasil). LOL. Og nøtteblandingene, mums. Savner Sverige, jeg. Nesten mer enn Norge. Eller, savner Sverige mer, men savner familien og vennene i Norge da :)) Anniken, jeg gleder meg til å dra til deg i Sverige, elsker det! Ta en liten sykkeltur og en kajakktur i ØSPØSregn! Tider. 
Ellers har jeg spilt lacrossekamp i dag, og vi vant 11-3! Sykt moro, vi har jo blitt så flinke. Kjøpte meg endelig knotter også, holymoly, har aldri eid knotter i hele mitt liv, men nå har jeg fått mitt første par. Hvite Nike, fineee er de :) Har også blitt hekta på "Keeping Up With the Kardashians". Sykt morsom serie, så det ser jeg på når jeg ikke har noe liv. Og "Svenske Hollywoodfruer", hohoho. De bor jo rett bort i gata her og kommer fra nabolandet, så klart må jeg følge med på det greiene der. Er det noe jeg elsker med USA, så er det alle tv-seriene de sender. Det er jo noe å se på hele tiden, og jeg har oppdaget mange nye bra/hjernedøde programmer. Love it! Har funnet en grunn nok til å flytte hit, man kan kjøre når man er seksten! Det er jo så kult, så jeg er sykt sur på mamma og pappa som tvang meg til å vokse opp i Norge. Teit! Jeg vil at mine barn(OM JEG NOEN GANG KOMMER SÅ LANGT DA) skal vokse opp her og rælle rundt i bil fra de er seksten. Kult, hva? Haha, jeg er så rar, det  her gir sikkert null mening for mange av dere. Jaja, sånn er livet. 

Er så glad for tiden, har blitt kjent med så mange herlige mennesker! Elsker jentene på lacrosselaget, de er best! Vi bar tuller og fniser og danser og SHAKER WHAT YOUR MAMA GAVE YA! Dør av latter hver eneste trening, utrolig at jeg faktisk fremdeles er i livet. Men dør jeg nå, så dør jeg lykkelig. Close, i hvertfall. Nei, nå må jeg slutte å snakke om døden og sånn, mamma blir liksom superstressa. Jeg er sånn "dør jeg, så dør jeg, vi skal alle dø" og mamma blir helt sjokkert liksom. Hoho, nok om døden for i dag. 

Nei, nå MÅ jeg legge meg, har skikkelig mangel på antall søvntimer den uka her. IKKE vet jeg hva jeg driver med på kveldene, men det gjør meg blodtrøtt dagen etterpå. Stress som juling da, sitter og gjesper dagen lang, og har bare lyst til å legge meg ned på gulvet, men kan liksom ikke gjøre det heller da, hadde jo bare gnidd sminke rundt hele trynet mitt og på klærne og det som er, da hadde jeg nok sett ut da! not...
Super trøtt, og nå ser håret mitt ut som et troll og, way to go, så nå er det i hvertfall tid for å legge seg. Og nevnte jeg at jeg kjørte på MOTORVEIEN både i går og i dag? Her snakker vi PRO bilkjører, a mor ville ikke engang la meg kjøre i nabolaget... Bare vent du, når jeg kommer hjem kommer jeg til å kjøre som om jeg har kjørt hele livet mitt ;-)  Da skal jeg bli pirattaxi, tjene litt svarte penger, moro. 
NEi, NATTA!

xo, ingvildla