Tuesday, March 23, 2010

bare syt og mas og dårlig humør

Nå er jeg i et ordentlig ræva humør, rett og slett. Kjenner at NÅ må jeg komme meg ut av Utah, vekk og bli der en stund. Jeg priser det som er prise for at det er tirsdag kveld og det er bare tre dager igjen før jeg kan bli lykkelig igjen. Nå skal jeg begrave meg ned i matteleksene som gir null mening, og sippe for meg selv resten av kvelden. Gidder ikke å gjøre noe annet, nå skal jeg bare være sur og sint og dritt lei. Det eneste jeg vil er å se på tv og høre på "Syndicate" med The Fray. The Fray var ekte kjærlighet fra dag en, og klarer jeg ikke å finne noen som kan tåle det elendige humøret mitt, så har jeg The Fray. Det her ble skikkelig emo, nå ble jeg bare enda surere. Flere enn meg som har drittdager?!?! Har sykt lyst til å løpe hundre mil, men det har jeg ikke tid til. Har så mye som skjer i livet mitt for tiden, vet ikke helt hva jeg skal gjøre til tider. Nok syting, nå går jeg...... BARE GLEDER MEG TIL CALI JEG, DA ER JEG ENDELIG "HJEMME"!


xo, ingvildla