Monday, January 11, 2010

don't stop believin'

Da har jeg startet på nok en drittuke, håper det her blir den siste på lenge. Er konstant stresset, oppgaver som skal leveres inn, lekser som skal gjøres og prøver som skal taes. I dag har jeg bare gjort lekser, eller med unntak den lille turen på kjøpesenteret jeg tok. Ikke vet jeg hvorfor jeg dro, hadde jo i grunn ikke lyst, og det er sjelden vare, men jeg ble med, og tok nesten selvmord. Kjedet meg i hjel, og det eneste jeg kunne tenke på var hva slags lekser jeg måtte gjøre. For å toppe det hele, klikket word, og jeg har en bokrapport å skrive. Den skal ikke leveres før onsdag, men hadde vært litt greit å få den unnagjort i dag, så jeg kn konsentrere meg om andre ting. Har så mange prøver den uka her, vet ikke om jeg kommer til å leve. Må snakke med alle de de lærerne som jeg ikke kjenner før den uka her er over, for jeg mister tre dager neste uke pga. Mexico, så jeg må få lekser jeg kan gjøre. Så langt har de fleste vært rimelig greie, men så kommer vi til nazi-matte læreren da.. SÅ KLART fikk jeg lekser av han, skulle bare mangle. Satser på at det er noe jeg kan, hvis ikke er jeg ute og kjøre.. Droppet til og med alt av treninger i dag for å jobbe med et markedsføringprosjekt, og siden gruppa vår et fullstendig inkompetent, må Kate og jeg gjøre hele greia selv. Men moren hennes "tvang" henne på dans i dag, og det fikk jeg vite lenge etterpå, og da var jeg rimelig irritert... I morgen skal jeg på trening, koste hva det koste vil.

Begynner å bli frisk da, og det er jo veldig deilig. Har kjørt på med x-antall pastiller og piller den siste tiden, så nå blir jeg frisk og rask. Ellers gleder jeg meg veldig til en nytt skolesemester, med mange nye fag, og ikke minst; mange nye folk. Trenger litt nye venner, for jeg ble kjent med noen veldig søte jenter, men kanskje ikke like sosiale som meg? Ikke vet jeg, men jeg er dritt lei av å sitte hjemme en lørdagskveld fordi mine venner bailet fordi de skulle sitte barnevakt eller annet crap, så jeg er nødt til å komme meg ut og shake things up! Ønsk meg lykke til :)



xo, ingvildla