Thursday, January 14, 2010

ferdig med prøver = endelig ferie(i mexico)

Endelig er denne drittuka over! Alle semestertester og prøver er tatt, så nå kan jeg slappe av. Haha, hadde 39 multiplechoice på matteprøva i stad (ja, her ELSKER de m.c. og det er vel nesten det eneste vi har), og på den ene oppgaven var det ikke noe riktig svar! Og nei, jeg regnet ikke feil, regnet det samme stykke om og om og om igjen, men ingen svar funket, så da bare gjettet jeg, for det her syns jeg var rimelig ubrukelig! Tester uten riktig svar på, lykke til med det liksom. Så i dag har jeg ikke gjort noe da. Eller, jeg ryddet på rommet mitt for det så ut som et BOMBET hoehome, ikke særlig innbydende i grunn. Fikk endelig opp kofferten da, etter å ha pakket i en uka, har liksom bare latt klærne ligge og støve ned på kommoden, fint med rene klær når du skal ut og reise, nei da. Har som vanlig ikke vært spesielt flink til å pakke, jeg er som kjent for å være rævaaa på pakking. Det skjønner jeg liksom ikke noe av, nå har jeg brått tre par flip-flops med meg, og ikke mindre enn femten topper. Hallo; jeg skal være borte i en uke, og kommer garantert til å bruke ett par flip-flops og tre topper. Men har slengt opp i masse greier da, tuller ikke når jeg sier at jeg har med fem(!) toalettmapper, to med produkter, en med sminke og to med nok smykker til å dele ut til hele slummen i Mexico :) Gaver må jeg da ha med meg når jeg skal på besøk i et fremmed land, og spise billig mat og prute til laveste pris mulig.

Fikk meg også en deilig pedikyr i dag og, til tross for at jeg ikke er særlig komfortabel der jeg sitter i stolen og de knar og kiler føttene mine. Jeg hater at folk tar på føttene mine, de er sinnsykt sensitive og veldig følsomme = veldig kilen! Satt der og konset sterkt på CSI og holdt meg fast i genseren min for ikke å sparke mannen i trynet og le meg i hjel. Ja, det skulle vel tatt seg ut... Nå har jeg i det minste freshe sommertær da, og det er bedre enn de femten lagene jeg hadde før :) Hører også rykter om en eventuell spraytan i morgen. Dere skjønner, i denne familien liker de å være brune FØR de drar på ferie. Jeg syns det er mer moro å bli brun på SELVE ferien, men været skal være litt så som så, så jeg vil jo ikke komme hjem og være hvitere enn da jeg dro, så slenger meg nok på jeg og :)


SÅ fornøyd var jeg da jeg innså at jeg endelig var ferdig med denne forferdelig uka!

...noen ganger GLEMMER jeg rett og slett å tenke, og da blir jeg fort seende så her ut

zoologisk hage søker TRE sjimpanser på ferde i Utah. De er spesielt glad i NORSK sjokolade...


xo, ingvildla