Tuesday, January 5, 2010

stuck in the past

I dag har jeg vært superproduktiv! Droppet tracktrening etter skolen fordi jeg ikke følte meg i toppform pluss at jeg hadde et berg av lekser ventende hjemme. Gikk i gang med en gang og jobbet hele kvelden. Hadde en salig god miks av biologi, matte, kunsthistorie, markedsføring og engelsk. Sykt deilig å bli ferdig, i tillegg følte jeg meg så flink. Er ikke det verdens deiligste følelse, når du har hatt masse lekser eller oppgaver eller et eller annet, og du er ferdig? Og for å gjøre opp for treninge jeg misset i dag, skal jeg jaggu stille opp på skolen kvart over seks i morgen tidlig og løpe, for så å løpe etter skolen igjen. Det blir bra, men kommer til å være helt død etterpå...

Har liksom ikke så mye å si nå, til tross for at det er mye som skjer utover. Det er fremdeles kaldt her, og hørte at desember nullni var den kaldeste desemberen på søtti år! Her prøver jeg liksom å stikke fra kulde, og hva får jeg igjen? Enda mer kulde, enda kaldere. Skal ikke være lov.. Nå sitter jeg og surfer på Youtube og finner igjen masse gamle sanger som jeg hørte på mye før, og som har mange gode minner tilknyttet til seg. Jeg blir så følelsesmessig tilknyttet til sanger, og når jeg hører gamle sanger så vil jeg så gjerne gå tilbake til den tiden.. De fineste minnene i verden er fra u.skolen. Det er den beste tiden i mitt liv, det var så mye bra som skjedde, og den beste musikken eksisterte på den tiden. Videregående var enda langt unna, og jeg hadde fjorten tusen venner. På vgs mistet jeg jo kontakt med mange, trist er det.. Og når jeg først møter de igjen, er det på fest, de er dritafulle og har forandret seg veldig. Noen ganger vil jeg bare at tiden skal stå stille. Men jeg har minnene da, lenge leve ungdomsskolen. Videregåene suger, liker det ikke! Eller, liker den amerikanske skolen bedre enn den norske. Ville absolutt ikke på vgs, har aldri gruet meg så mye i hele mitt liv før, og jeg døde 1.skoledag. pain var det, og jeg ville bare tilbake til ungdomsskolen, til gamle klassen hvor jeg kjente alle, og til lærerne, til og med nazi-marianne. Ha ha, det verste var at hun fant på det navnet der, og ikke vi, men hun var nazi til tider da. Super snill i grunn, men noen ganger Hitler... TIDER var det. Og C-klassen var best, ER, best! Dere andre har ikke peiling. Spesielt B-klassen, det var den ultimate taper-klassen, no kidding. Vi visste det, vi visste det. A-klassen hadde sånn nogenlunde OK mennesker. Nei, nå må jeg slutte å mimre, kan ikke henge meg helt opp i fortiden heller. Vi lever for framtiden, men i fortiden ligger minnene.
Nei, i morgen skal jeg ut og skaffe nye minner :)


gode tider, jentene mine, jeg savner dere<3


xo, ingvildla