Friday, January 8, 2010

sick'o


hallo kjære lesere! Nå ligger jeg her på senga mi, og kan ikke engang bevege meg. Er så trøtt og sliten, og fryser på føttene, men er for sliten til å løfte kroppen min for å hente sokker, så jeg får nok fryse i hjel i stedenfor. Like greit. Men hallo i luken; skal det være lov å være så sliten som jeg er nå? Syk har jeg blitt og, så når jeg kom hjem proppet Michelle meg full av piller og pastiller, så nå blir jeg sikkert frisk grådig fort. Vil ut og løpe, men kulda slår meg ned, og gidder ikke å bli mer syk enn nødvendig en uke før ferie, så jeg tar hviledag i dag. Hadde marerittrening i går og, INTERVALLER. Det er døden, altså. Har aldri i livet likt de, men det er super-effektive, så jeg biter tennene sammen, og teller ned. Åh, nå MÅ jeg hente sokker.

...............................................................
Okei, nå er jeg tilbake. Klarte det, så vidt det var. Neste uke blir enda en drittuke, siste innspurt med semestertester, jeg har TRE på torsdag. Jeg vil bare døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø.

I dag er det Justin´s bursdag, ungen blir NI år! Han er blitt så stor. Vi skal feire dagen hans på en kinarestaurant, så det blir moro. Elsker chinese! Hadde det vært opp til meg skulle jeg fått det servert det på senga, og sovet fra nå til i morgen, altså søtten timer, men det kan jeg ikke! Ja ja, det blir bra da. Har spist norsk sjokolade, for jeg syns så synd på meg selv, så nå er jeg kvalm. Freia er digg, best i verden, men spiser du for mye blir du kvalm. Kanskje jeg skal ta meg en Diet Coke? Hallo, jeg har blitt helt avhengig. Har alltid hatet cola og alt det maset der, men de to siste månedene har jeg klikket helt. Diet Coke er jo faktisk verre en vanlig cola, men samma søren. Drikker det ikke hele tiden da, bare litt i helgene, altså litt helgekos. Og nå er det helg og jeg er syk, ERGO; jeg fortjener det :)

Nå har jeg ordnet det slik at alle kan kommentere, så nå har dere ingen grunner til å ikke gi fra dere lyd lenger, så too bad! Nå forventer jeg fjorten hundre kommentarer DAGLIG, og bli nr. 1 på topplisten på blogg.no. Ha ha, og jeg blogger ikke engang på blogg.no, og vet dere hvorfor, jo fordi blogg.no SUGER og etter det jeg har fått med meg, så er det en del korrupte egoister bake hele greia, så nei takk du. Ikke kunne jeg laste opp bilder heller, så det der gadd ikke jeg å være med på. Liker meg her på blogspot.com i grunn :)

















kan noen sende meg en norsk bolle, eller?
















soooool og sommeeeeeeer





















røde negler



xo, ingvildla