Monday, January 4, 2010

første skoledag, bare hundretusen igjen

Første skoledag i dag, flere enn meg som hadde lyst til å skyte seg i hodet da dagen var over? Hadde veldig lyst til å komme tilbake på skolen, for dagene forsvinner som regel rimelig fort når du har masse skolearbeid å ta tak i, men i dag kjente jeg at det her kommer til å bli tungt. I morgen må jeg opp klokken seks, da skal jeg i hvertfall skyte meg selv! Det gidder jeg ikke, det er så tidlig!! Jajajajaja, skal ikke klage, jeg skal være takknemlig for at jeg får gå på skole og blablabla.. Men noen ganger så gidder jeg ikke å være takknemlig, ikke klokken seks om morgenen. Da er det lov å hate alt og alle, det syns jeg. Nok om syt og klaging!

Føler at jeg har mye lekser om dagen, og det er bare 1. dagen etter juleferien, men på en måte så liker jeg det. Holdte på å gå på veggen siste dagen, kjedet meg i hjel! Elsker å ha mye å gjøre, det er derfor jeg skal jobbe dag og og dag inn når jeg blir voksen, så får mann og barn komme når det passer meg. Har ikke tid til å tenke på det nå, er så mye annet moro som skjer, så da legger jeg alt det seriøse og skumle til side. I dag fikk vi også bildene fra dansen vår, FY SØREN så fine vi var! Er helt forelska i bildene, de ble jo så bra :) Det var en bra dag det, og gurimalla så tan jeg var! Tok jo som kjent spraytan, og så rimelig fresh ut. Det vil jeg med andre ord gjøre igjen. Det var sykt moro. Og ellers da? Nei, nå er det ikke så mye å fortelle, jeg bare venter på at dagene skal forsvinne, for det er så mye som skjer utover, så jeg prøver å holde meg mest mulig opptatt, haha. Og det skal jeg da klare, har lekser og prøver og treninger, og det som er. Nå skal vi til og med trene før skolen, tre dager i uken og. Man må ikke, men det er jo litt deilig å trene før man drar på skolen da. Frågan er jo om jeg klarer det, her sitter jeg og syter over at jeg må opp kl. seks, de dagene skal jeg være på skolen før kvart over. Ja ja, vi får se... Kommer til å være BLODkaldt også, ergo; jeg trenger mere løpeklær!!! Superundertøy og tights og gensere og t-shirts og shortser. Det og hårføner er det eneste jeg ønsker meg til bursdagen min, da blir jeg lykkelig og livet komplett :) Too bad at det er halvannen måned til da, og da trenger jeg det vel ikke lenger... Eller jo, jeg gjør det. Jo, også pulsklokke. Har alltid ment at dét er tull og fanteri dét, men nå som jeg er aktiv løper (haha, hadde aldri trodd at jeg skulle si det om meg selv) er det viktig å følge med på utviklingingen sin. Hallo, hør på meg da, jeg er så full av tull at jeg nesten tror på det selv. Whatever, nå skal jeg sove, jeg er BLODtrøtt.


xo, ingvildla