Friday, January 29, 2010

en smule redusert

Heihei!
Holder på å skrive et langt og detaljert innlegg om Mexico, det bare tar litt tid for jeg er for tiden en smule redusert. Etter å ha gått glipp av fire dager på skolen, var det plutselig en god del å ta igjen, og jeg vet liksom ikke hva som er opp eller ned eller hvor jeg riktig skal gjøre av meg. Jaja, nå har jeg laget meg grøt da, hadde syke cravings for grøt.. Brente halvparten av grøten i kjelen, så nå må jeg vel kjøpe ny og. Så nå spiser jeg grøt og har kvalitetstid på facebook med Emil i Lønneberget og Synne :D  Rimelig koselig i grunn, snakker liksom så sjeldent med de. Det er bare tull, Synne spammer liksom facebook'en min noe sånt som annenhvert minutt, og om fire uker har hun bestemt seg for  å dra det så langt at hun kommer og besøker meg! Men jeg må innrømme, jeg gleder meg VELDIG, for vet dere hva? Hun tar med yoghurtnøtter til meg fra min elskede Rema! Og fudger og lakris! Amerikansk godteri er nemlig UDIGG.

Nå prøver jeg å finne noen jeg kan finne noe på med i kveld, for jeg er klar for å dra ut på byen.. Eller noe :) Vil på kino jeg, har sett så mange previews i det siste at nå er det på tide. Vil også ha en grunn til å spise popkorn med EKSTRA smør, yummilicious! Synne, når du kommer skal vi dra på kino hver dag, haha!
snakkes,

xo, ingvildla