Tuesday, January 12, 2010

motivasjon = NULL

Hvor er motivasjonen når man trenger det mest? Flere enn meg som til tider kan få sykt store konsentrasjonsproblemer? Du prøver å lese og øve, men alt annet fanger oppmerksomheten din, nettsider, blogger, musikk, gossip, mat, tv, surring rundt. Det her er et felt jeg er ekspert innen. Nå, i dette minutt, er jeg et krystallklart eksempel på. Har en rimelig harry markedsføring test i morgen, der jeg trenger 64 av 80 for å bestå, og akkurat nå kjenner jeg at jeg kommer til å stryke.. Har ikke særlig lyst til det, men motivasjonen til å lese er som blåst vekk. Hva skal jeg gjøre?! Jo, jeg tror jeg vet. Jeg skal avslutte det innlegget her NÅ, skru av mac'en og legge den HELT vekk, et sted hvor jeg ikke kan se den, og så skal jeg sette meg i senga, og ha høytlesning for meg selv. Det tror jeg blir bra!

Har også fått mail av forsvaret om å svare på noe sesjonsgreier for å se om jeg er godt nok materiale for forsvaret. Jeg skal da ikke inn i forsvaret, med mindre det er luftforsvaret, det virker kult! Drar ikke på sesjon uten at jeg vet jeg skal inn i luftforsvaret, skjer ikke. Tror ikke jeg er noe militærmateriale heller. Eller kanskje, men allikevel ikke.. Forvirret? Jeg og!

xo, ingvildla