Wednesday, January 6, 2010

tut og kjør

Hallo i luken! Nå er jeg blodsliten, har jobbet med lekser i hele dag. Først matte, så markedsføring i fire og en halv time! Kate og jeg har jobbet og jobbet og slitt ræva av oss fordi vi har noen skikkelig inkompetente mennesker på gruppa vår, noe som fører til at vi må gjøre hele greia, på NYTT. Sykt irriterende, men sånn er livet. Heldigvis har vi bare fire timer igjen i den klassen der, og så er vi ferdig. Skal til Kate klokka syv i morgen tidlig, for vi er begge opptatte etter skolen, og så dropper vi første time, for da har vi markedsføring uansett. Hadde det sykt morsomt da, vi ble skikkelig slitne etterhvert, så vi spiste taco til middag, og etter det gikk vi løs på Ben & Jerry´s isen. Skulle bare spise litt, men kom tilbake hele tiden, og til slutt var det bare litt igjen, men vi la det lille som var igjen tilbake i fryseren. Ble sykt hypre og bare tullet rundt. Siden vi brukte en skje mens vi spiste rett fra boksen, bestemte jeg meg for å bruke den andre siden av skjea, altså skaftet, for jeg hadde slikket på skjea, og da er det bare ekkelt å putte den ned i isen igjen. Kate bare "du kan bare ta en ny skje da", mens jeg bare "nei, nei, bare bruker skaftet jeg", men hun syns jeg var så tullete at hun hentet en ny skje til meg. Så stod jeg der da, og spiste is med begge hender, ha ha, som vi lo. Vi var kjempe slitne, men allikevel hypre, og bare tullet rundt. Vi jobbet mye og da, men oppgaven er stor, og det er mye å gjøre. Har aldri hatt så mye lekser på en uke siden jeg flyttet hit. I dag kom biologilæreren vår med en liten quiz og da, hater å få sånne surprisequizzer. Og i matta hadde vi nok en quiz, men jeg gjorde lekser, gjorde en oppgave på quizzen og skrev "not finished". Haha, det som er så bra her, er at hvis du ikke blir ferdig med en prøve i matta, skrive du bare "not finished" og gjør den ferdig en annen dag. Sånn var det ikke i fjor, husker jeg slet meg gjennom Eimods prøver, og hadde såvidt nok tid! Det sugde!
Vel, nå må jeg nesten legge meg, det er fult kjør i morgen også. Jeg gleder meg sykt til helg for å si det sånn :))Har akkurat hatt juleferie, men kjenner at Mexico-turen kommer på et veldig bra tidspunkt nå!

xo, ingvildla